DeEdax!

Tror det är dax att börja blogga igen nu! Har för tillfället sinnessjukt mycket fritid och massvis med framtidsplaner! Kan i alla fall berätta att jag startat min sommar på bästa möjliga sätt. Tillbringade midsommar på Öland med bästaste Ida, en underbart spontan resa som började med kaos med som blev riktigt jävla bra. Sen kom Bråvalla, helt jävla sjukt bra det med, trots vissa incidenter! Lärde mig där att man kanske ska lita mer på sina vänner och deras åsikert om vissa människor, och inte vara så jävla godtrogen jämt.
 
Men nu skiter jag i det förflutna. Jag är klar med mitt gamla liv i denna värdelösa håla. Jag ska härifrån nu! 19 år får räcka! Första steget i denna plan tar fart den 14/7. Då åker jag till Jessheim utanför Oslo för att tillbringa en vecka tillsammans med två gulliga grabbs vid namn Max och Staffan. Änglarna låter mig bosätta mig där för att sedan springa runt som en idiot för att fixa mig ett kickass jobb! Caféer och Restauranger står högst upp på önskelistan men vi får se hur det går! När jag väl funnit mig ett jobb börjar jakten på ett trevligt kollektiv att bo i och när väl det är ordnat så är jag på riktigt på väg härifrån! Jag vet att jag kommer att lyckas! Det mesta brukar ordna sig och jag får ofta som jag vill, eheh. 
 
 
Midsommar: 4 mil hemifrån sa det pang.. Ett litet rådjur. 
 
Men visst fan kom vi fram, vid 5 på morgonen anlände vi i Borgholm!
 
Framåt 9-tiden var vi på plats. Lite skagenröra och Cider i magen, sen var vi igång!
 
Trevligt sällskap hittade vi också!
 
Ljuvligt väder, hur fan är det möjligt! (eller ok, det regnade en stund!)
 
Dagen efter: bakismat deluxe, sen var vi igång igen!
 
Återställare så att säga!
 
Fick visa upp mina skrivartalanger! Sjukt rakt ju, haha!
Ni ska veta att det inte var helt nyktert vid det laget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0