Dagens mysterium: VARFÖR HAR JAG ALDRIG DRUCKIT MARGARITAS?

Dendär produktiva lediga dagen som skulle vara idag inträffade inte. Den såg istället ut såhär:
 
- gick upp vid 12 (tror jag)
- frukost
- sov mellan 3 och 5
- handla mat
- laga mat
- äta
- barkurs på jobbet
- popcorn och mango i soffan med lollo
 
Barkursen var nice, annars jävligt slapp dag som bara rann iväg! Kanske var det jag behövde dock.. Nya tag med livet imorgon! Hoppas dock att jag får jobba.. Nu blir det HIMYM, dusch och sen nattinatti! Ska drömma om margaritas och kritvita stränder i natt. Inget kan beskriva hur jävla sugen jag är på att åka till ett varmt land just nu! GAH! Och VARFÖR har jag inte druckit margarita förut? Sjukt gott! Blir så ledsen när jag tänker på hur mycket goda drinkar jag valt bort när jag istället (som jag alltid gör!) köper mig en redbull&vodka på krogen.. Skärpning fan! Kan även meddela att det idag är exakt 20 dagar tills jag fyller 20! Omfg. Det är så sjukt så jag vet inte var jag ska ta vägen! Godnatt! 
 
Bjuder eder alla på denna lagom spårade bilden, haha. Bara för att jag saknar mina gamla classmates!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0