Emilia Palmberg i ett jävla fucking nötskal..

Släpade mig iväg till gymmet vid 11 eller nåt imorse. Drog ett kickass grymt rygg- och axelpass med PB i marklyft (fortfarande jävligt lätt dock så vikten får förbli hemlig tillsvidare, haha) och testade även på ett par nya övningar som funkade riktigt bra! Niiice! efter detta tog jag t-banan ner till stan, handlade nya byxor (äntligen!) och lite annat smått och gott, visade sig dock när jag kom hem sen att det inte blev en så lyckad shoppingtur.. sammanfattade det hela i en ful liten bild som i kan beskåda nedan. (bilden blev inte bara ful, såg nu när jag laddade upp den att det blev grymt rackig kvalité också..) Anyway.. skulle nu promenera hemåt och laga supergoda pannkakor hade jag tänkt... men... kommer på att jag inte har någon nyckel (låste inte när jag gick då Lollo fortfarande var hemma)! Ringer till Karin typ 4324 ggr, men kvinnan jobbar ju på dagis så klart som fan hon inte har telefon på sig.. Slutade med att jag fick ta tåget (halvtimma typ) ut till flygplatsen där Lollo jobbar... och självklart fick jag sedan vänta 45 min på att nästa tåg skulle gå hem igen... var även panikslagen då mitt resekort inte räcker så långt som till flygplatsen egentligen, men som tur var klarade jag mig utan böter! Släpade mig in genom dörren igen strax efter 4... Så kan man ju också spendera sin dag... Nu sitter jag i matkoma i soffan och börjar bli jävligt trött faktiskt! Lagade skitgod mat så tänkte slänga upp lite bilder och recept faktiskt! Får se om jag orkar det nu dock, kanske kommer imorgon!
 
Ahjuste! Fick sötaste nallen + kort på posten idag
från familjen hemma på 641! Så gulliga! Skulle
ha kommit på alla ♥-dag, men var en kul
överraskning att få idag istället!
Åh, saknar dom så mycket!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0