Hihihhihih!

Titta vad som är påväg hem till mig!!!! ♥
 
 
Har även varit på stan och småshoppat lite (fan måste ge mig alltså.. kommer gå åt pengar så det räcker ändå nu framöver!), köpte två superfina ringar på rea (10 kr och 20 kr! eller fan, tror det var ta 2 betala för 1 till och med?), ett nagellack (som råkade kosta lite mer än jag trodde, idiot jag är som inte kollar prislappar. Sög gjorde det också..), SEN har jag även köpt hååååårfäääärg, omgggg, så spännande.... tror det blir färgning på måndag! Blir det inte allt för hemskt så slänger jag väl upp en bild eller två här!
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen softa en stund. Börjar jobba vid 17, ska vara på nytt ställe idag, sjukt spännande. Aker Brygge.. lite fancy sådär, tror det kan bli full fart faktiskt. Hoppas det inte blir panikmycket bara... pinsamt om man skulle bryta ihop eller nåt.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0